[Plug] meeting anasudakshs auth thn Tetarth

ithilgore advent.cloud.strife at gmail.com
Mon Sep 29 02:24:08 EEST 2008

Dimitris Glezos wrote:
> Στις 29 Σεπτέμβριος 2008 1:56 πμ, ο χρήστης Markos
> <markaki2002 at yahoo.gr> έγραψε:

> Cool, αφού υπάρχει ενδιαφέρον, μπορούμε να ενημερώσουμε τη σελίδα στο
> http://groups.google.com/group/patras-lug/web με το πρόγραμμα των
> επόμενων εβδομάδων. Feel free to add ideas, όπως επίσης και να
> διαλέξετε το slot που σας ενδιαφέρει.
>
> Ας πούμε για πρώτη συνάντηση 7/10; Προτείνω δύο παρουσιάσεις των 30' +
> 10' ερωτήσεις.

 Προτείνω να γίνει η πρώτη συνάντηση *αυτή* την Τετάρτη(1/10) ώστε ο
προγραμματισμός των
παρουσιάσεων να γίνει άμεσα και να συζητηθούν επίσης θέματα που άπτονται
των γενικότερων ζητημάτων
της κοινότητας (πχ την αγορά του μαυροπίνακα που λέγαμε, ποιά μέλη
μείνανε - καθώς αν δεν κάνω λάθος
αυτη η χρονιά προμηνύει "απώλειες", πόσοι/ποιοί διατίθενται να κάνουν
παρουσιάσεις και τί είδους) Πράγματα
δηλαδή που είναι πιο εποικοδομητικό/πρακτικό/μεθοδικό να συζητηθούν
face-to-face παρά μέσω της λίστας.

Ωστόσο, μπορεί να γίνει η δεύτερη συνάντηση στις 7/10 (παραβλέποντας
δηλαδή για την ώρα το gap των 2 εβδομάδων που
ισχυεί γενικά) με παρουσιάσεις.

-- ithilgore

PS: Πρόσβαση (write-access) στο google group της plug ποιοί έχουν? Ισως
θα ήταν καλό να γίνει ενα distribution του w bit.