[Plug] meeting anasudakshs auth thn Tetarth

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Mon Sep 29 02:03:27 EEST 2008

Στις 29 Σεπτέμβριος 2008 1:56 πμ, ο χρήστης Markos
<markaki2002 at yahoo.gr> έγραψε:

> Καλησπέρα. Και γω ειμαι μέσα κατα πάσα πιθανότητα. Καλη αρχη να έχουμε :)

Cool, αφού υπάρχει ενδιαφέρον, μπορούμε να ενημερώσουμε τη σελίδα στο
http://groups.google.com/group/patras-lug/web με το πρόγραμμα των
επόμενων εβδομάδων. Feel free to add ideas, όπως επίσης και να
διαλέξετε το slot που σας ενδιαφέρει.

Ας πούμε για πρώτη συνάντηση 7/10; Προτείνω δύο παρουσιάσεις των 30' +
10' ερωτήσεις.

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)