[Plug] attacking bash_history

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Jul 15 14:08:37 EEST 2008

On Tue, 15 Jul 2008 13:42:28 -0700, ithilgore <advent.cloud.strife at gmail.com> wrote:
> Kalhspera.
> Dustuxws apo merikous xrhsimopoieitai *kai* to .bash_history ws
> monitoring mechanism alla opws anaferw kai sto telos tou ar8rou, enas
> sobaros admin profanws den 8a basistei se auto.

Εμένα μου άρεσε αρκετά πάντως.  Δεν είναι 'security feature' το
.bash_history αλλά με το συγκεκριμένο write up φαίνεται γιατί _ΔΕΝ_ θα
'πρεπε να βασίζεται κανείς σε αυτό για σοβαρή δουλειά.

Random ιδέες:

(α) Τι θα 'λεγες να γράφαμε σε αυτό και αναφορές για «εναλλακτικά» audit
    mechanisms, όπως το audit(4) framework του FreeBSD;

(β) Σε ενδιαφέρει να το προτείνουμε στον Δημήτρη Καλαμαρά, ως πιθανό
    άρθρο (στα ελληνικά) για το Linux Format;

Το email του Δημήτρη φαίνεται στους παραλήπτες, οπότε αν έχεις όρεξη να
το μεταφράσεις στα Ελληνικά όπως είναι (σαν κείμενο είναι μια χαρά), εγώ
προσφέρομαι για το «review» κομμάτι πριν το δημοσιεύσει ο Δημήτρης.