[Plug] Fedora 9 release party @ Patras

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Wed May 7 17:13:35 EEST 2008

Τελικά θα συναντηθούμε στις 6μμ (σε 1 ώρα από τώρα) γιατί στις 8μμ
πρέπει να συμμετάσχω σε ένα conference call.

2008/5/6 Michael Iatrou <m.iatrou at freemail.gr>:
> When the date was Tuesday 06 May 2008, Themistoklis Savvidis wrote:
>
>  > Το Fedora 9 βγαίνει την επόμενη Παρασκευή (16/5/2008) κ ο Δημήτρης
>  > πρότεινε να κάνουμε ένα release party μια μέρα μετά (το Σάββατο) στο
>  > cinema, με πιθανές δραστηριότητες:
>
>  16/5 είναι το Open Coffee, 17/5 αυτό... μαζεμένα έπεσαν! Ωραία!

Ακριβώς, αυτή ήταν η ιδέα, έτσι για να πορωθούμε και να έρθουν και
μερικά παιδιά από την Αθήνα για το 2ήμερο. Προωθήστε τα νέα σε
Αθηναίους που θα ήθελαν να αδράξουν την ευκαιρία για να επισκεφτούν
την Πάτρα.

Θα στείλω ανακοίνωση σήμερα για τα events.

> [...] Έχω απορία αν ακόμη ένα yum erase gnome-themes ζητάει να
>  αφαιρέσει το grub (tested σε FC7) ή αν επιτέλους έμαθαν και στο Fedora να
>  φτιάχνουν σωστά dependencies. Αν το βρίσκουν τόσο δύσκολο πια, ας
>  αντιγράψουν το Debian, που κάνει Σωστά(ΤΜ) τη δουλειά εδώ και χρόνια... :-P

Είναι λίγο-πολύ αποδεκτό ότι τα packaging guidelines του Fedora είναι
από τα πιο καλά (και καλά εφαρμοσμένα) εκεί έξω (έχω ακούσει παρόμοια
και σε debian και ubuntu, που αφαιρείται ακόμη και ο πυρήνας). Τώρα,
για το συγκεκριμένο, πράγματι, είναι πατάτα, και αν δεν έχει διορθωθεί
καλό θα ήταν να ανοιχτεί ένα bug report αλλιώς δε νομίζω να το βρει ο
maintainer από την ομάδα συζητήσεων του Patras LUG. :)

>  >     * GPG Keysigning
>
>  Αυτό απαιτεί μια σχετική προεργασία, αν είναι να γίνει, καλό θα ήταν να
>  υπάρξει σχετική ενημέρωση.

+1. Υπάρχει κανείς που θέλει να μάθει πώς διοργανώνεται ένα GPG
keysigning party; :-)

>  >     * Γνωριμίες, ποτά, κλπ!
>  >     * Μπλουζάκια, swag.
>
>  Γιουχου! Ναι, μπλουζάκια!!!
>

>  > Μιας και δεν υπάρχει κάποια προγραμματισμένη παρουσίαση για αύριο, θα
>  > μαζευτούμε τουλάχιστον ο Δημήτρης κ εγώ στο χώρο του αστού ώστε να
>  > δούμε πως θα μπορέσουμε να οργανώσουμε ένα γαμάτο, σε φιλικό κλίμα, με
>  > πολλές γυναίκες (?) event. Όποιος θέλει να συμμετέχει, να προτείνει
>  > κάτι ή έστω να πει ένα "γειά!", αύριο στις 7.30 θα είμαστε εκεί =)

6μμ !!

>  Μήπως να δίναμε και κανένα μισάωρο για «ομιλίες αστραπή» (αν προσέλθουν
>  ενδιαφερόμενοι);

Θα κάνουμε μια ομιλία/συζήτηση για τα νέα features του Fedora, και αν
ενδιαφέρεται κανείς να παρουσίασει κάτι, θα ήταν πολύ καλό. Πχ. το F9
έχει υποστήριξη για εγκατάσταση σε encrypted filesystems (+root) στον
installer, υπάρχει ενδιαφέρον να γίνει μια παρουσίαση 5-10' επ' αυτού;

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)