[Plug] Fedora 9 release party @ Patras

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Tue May 6 22:56:16 EEST 2008

When the date was Tuesday 06 May 2008, Themistoklis Savvidis wrote:

> Hey everyone!
>
> Το Fedora 9 βγαίνει την επόμενη Παρασκευή (16/5/2008) κ ο Δημήτρης
> πρότεινε να κάνουμε ένα release party μια μέρα μετά (το Σάββατο) στο
> cinema, με πιθανές δραστηριότητες:

16/5 είναι το Open Coffee, 17/5 αυτό... μαζεμένα έπεσαν! Ωραία!

>     * Δημιουργία και διανομή εγκαταστάσιμων μέσων (CD/USB sticks) με το
>       Fedora 9
>     * Μια παρουσίαση με τα νέα χαρακτηριστικά και συζήτηση γύρω από
>       αυτά

Ενδιαφέρον! Έχω απορία αν ακόμη ένα yum erase gnome-themes ζητάει να
αφαιρέσει το grub (tested σε FC7) ή αν επιτέλους έμαθαν και στο Fedora να
φτιάχνουν σωστά dependencies. Αν το βρίσκουν τόσο δύσκολο πια, ας
αντιγράψουν το Debian, που κάνει Σωστά(ΤΜ) τη δουλειά εδώ και χρόνια... :-P

>     * GPG Keysigning

Αυτό απαιτεί μια σχετική προεργασία, αν είναι να γίνει, καλό θα ήταν να
υπάρξει σχετική ενημέρωση.

>     * Γνωριμίες, ποτά, κλπ!
>     * Μπλουζάκια, swag.

Γιουχου! Ναι, μπλουζάκια!!!

> Μιας και δεν υπάρχει κάποια προγραμματισμένη παρουσίαση για αύριο, θα
> μαζευτούμε τουλάχιστον ο Δημήτρης κ εγώ στο χώρο του αστού ώστε να
> δούμε πως θα μπορέσουμε να οργανώσουμε ένα γαμάτο, σε φιλικό κλίμα, με
> πολλές γυναίκες (?) event. Όποιος θέλει να συμμετέχει, να προτείνει
> κάτι ή έστω να πει ένα "γειά!", αύριο στις 7.30 θα είμαστε εκεί =)

Μήπως να δίναμε και κανένα μισάωρο για «ομιλίες αστραπή» (αν προσέλθουν
ενδιαφερόμενοι);

--
 Michael Iatrou