[Plug] Remote Exploits & Remote Control

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Thu Jan 10 00:31:53 EET 2008

When the date was Wednesday 09 January 2008, Markos wrote:

> Το ξέρω ότι ειναι άκυρο το θέμα αυτό με την plug αλλα η plug δεν ειναι
> μόνο παρουσιάσεις

Θα έλεγα ότι δεν είναι καθόλου άκυρο: η ασφάλεια είναι από τα χαρακτηριστικά
για το οποίο όλοι οι λινουξάδες είναι περήφανοι. Οι μεθοδολογίες για
σχεδίαση και υλοποίηση security-aware εφαρμογών, είναι πάντα επίκαιρες.
Αντίστοιχα, οι τεχνικές για εύρεση και "αξιοποίηση" προβλημάτων ασφαλείας
βοηθάει στη βελτιστοποίηση των προαναφερθέντων μεθοδολογιών.

> Επειδή το εργαστηριο κάτω μένει κενο, αν κάποιος γνωρίζει τίποτα σχετικά
> με remote exploits & remote procedure calls & remote control γενικά
> μπορούμε να πάμε κάτω στο εργαστήριο μία μέρα να συζητήσουμε περι του
> θέματος.

Αυτό μπορεί να γίνει και στα πλαίσια προγραμματισμένης συνάντησης, αλλά,
ναι, δηλώνω κι εγώ fan της ιδέας!

> Φυσικά και δεν έχω σκοπό να κάνω κάτι κακο ( :P ) απλά θέλω να
> δώ πώς κάποιος αντιλαμβάνεται ότι υπάρχουν τρύπες ασφαλείας, πώς γίνεται
> να τις εκμεταλευτεί και πως γινεται να τις κλείσει.

Έχουν ένα σχετικό event στην Αθήνα:
http://rainbow.cs.unipi.gr/projects/oss/wiki/EventSix

Επίσης, το phrack είναι ένα κλασσικό σημείο αναφοράς για το άθλημα:
http://www.phrack.org/

--
 Michael Iatrou