[Plug] Remote Exploits & Remote Control

Markos markaki2002 at yahoo.gr
Wed Jan 9 23:27:29 EET 2008

Το ξέρω ότι ειναι άκυρο το θέμα αυτό με την plug αλλα η plug δεν ειναι
μόνο παρουσιάσεις

Επειδή το εργαστηριο κάτω μένει κενο, αν κάποιος γνωρίζει τίποτα σχετικά
με remote exploits & remote procedure calls & remote control γενικά
μπορούμε να πάμε κάτω στο εργαστήριο μία μέρα να συζητήσουμε περι του
θέματος. Φυσικά και δεν έχω σκοπό να κάνω κάτι κακο ( :P ) απλά θέλω να
δώ πώς κάποιος αντιλαμβάνεται ότι υπάρχουν τρύπες ασφαλείας, πώς γίνεται
να τις εκμεταλευτεί και πως γινεται να τις κλείσει.
Προφανώς και το θέμα αυτό αφορά κάθε προγραμματιστή αφού όλοι μας
θέλουμε  τα προγράμματά μας να είναι όσο πιο ασφαλή γίνονται και κανένας
να μην μπορεί μέσω αυτον να κάνει ζημιά στο σύστημα μας

Μάρκος

--
Personal Project Page : http://hwoarang.silverarrow.gr