[Plug] Άκρα του τάφου σιωπή...

Aramil parisz at freemail.gr
Mon Sep 17 13:56:21 EEST 2007

Εγώ μέσα είμαι.Πάντω επειδή αυτό που είχε αναφερθεί συχνά ήταν η έλλειψη
στόχου ενός τέτοιου εγχειρήματος.Καλό θα ήταν να βάλουμε στόχους από την
αρχή αυτή την φορά ώστε να μην οδηγηθούμε πάλι στα ίδια...π.χ κάτι είχε
ειπωθεί για σύνδεση με το ασύρματο δίκτυο και εγκατάσταση σέρβερ,
δημιουργία ενός site (νομίζω ένα domain είχε κατοχυρωθεί), και φυσικά
παρουσιάσεις workshop κτλ.

Και φυσικά να τελειώσει το εργαστήριο...Κάθε φορά λεμε "ε νταξει
διανομές περνάμε σε 5 λεπτά" αλλά ποτέ δεν έχει γίνει...