[Plug] τριτη + toshiba fix

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Sun Apr 29 00:42:00 EEST 2007

O/H Elias Diab έγραψε:
> [...]
> βρήκαμε και άτομα (γιατί σήμερα είμασταν 3 κι ο Κούκοτς). δεν έχουν
> δωθεί όμως απαντήσεις σε βασικά ερωτήματα όμως. τι είναι το PLUG, τι
> θέλουμε να γίνει εκεί, τι άλλο μπορει να γίνει εκτός απ το να χαιρόμαστε
> που έχουμε linux.  δεν έχω ιδέα τι κάνουν τα υπόλοιπα lugs, αλλά κάθε
> φορά το θέμα να είναι πως θα ετοιμάσουμε το χώρο ή να συζητάμε για
> διανομές είναι λίγο κουραστικό *γι αυτό νομίζω την έκανε και ο κόσμος*.
> προσωπικά δε με νοιάζει να διαδώσω το linux, λίγος κώδικας, λίγος
> χαβαλές, λίγη γνώση είναι μερικά πράγματα που θα ήθελα από ένα linux group.

Νομίζω το πιο σημαντικό είναι να υπάρχει κέφι και να περνάνε όλοι ωραία, και
μετά θα βρεθούν πράγματα να γίνουν που θα δώσουν "σώμα" στην προσπάθεια. Δε
χρειάζεται να πιεστεί κανείς να τα προ-αποφασίσει.

Για παράδειγμα, κάποιοι μπορεί να τους αρέσει να μιλούν για τις εμπειρίες τους,
είτε είναι απλές (τι δυσκολίες συνάντησα όταν εγκατέστησα την τάδε διανομή),
είτε περίπλοκες (Django tutorial, debugging the Solaris kernel). Κάποιοι άλλοι
μπορεί να τους αρέσει να γράφουν κώδικα μαζί γιατί ο ένας δίνει ιδέες στον άλλο.
Αυτά θα βγουν στην πορεία όμως και δεν μπορεί εύκολα κανείς να τα προ-αποφασίσει.

Η πρόταση μου είναι να βρει ο καθένας που ενδιαφέρεται για το "στέκι" τι μπορεί
να προσφέρει στους άλλους, οτιδήποτε είδους. Ακόμη και μια παρουσίαση 10 λεπτών
με τίτλο "είναι νέος στο στέκι, τι δε μου άρεσε όταν ήρθα και τι μπορούμε να
κάνουμε για αυτό" είναι ενδιαφέρουσα. Κάποιοι λοιπόν ίσως καλό θα ήταν να
αναλάβουν έναν απλό συντονισμό (ας τους ορίσει η ομάδα στην επόμενη συνάντηση),
να πάρουν τη πρωτοβουλία να πλησιάσουν τα άτομα με όρεξη, να φτιαχτεί ένα πρώτο
πρόγραμμα και βλέπετε. Ένα πρόγραμμα *υλοποιήσιμο* που μπορεί να λειτουργήσει.
Απλά θέματα, μικρές παρουσιάσεις, χωρίς presentations και χρονοβόρες
προετοιμασίες και πολλές συζητήσεις.

Γράφω ένα παράδειγμα προγράμματος που μου έρχεται στο μυαλό χωρίς να το σκεφτώ
και χωρίς να ξέρω τίποτα για τις προηγούμενες συναντήσεις.

Τρίτη: 7-9μμ

  1. 7:00-7:30 -- Καφές/μάσα
     Με σειρά κάθε συνάντηση: σουβλάκια, πίτσα, κοτόπουλο/ψητά. Key aspect:
Διασκέδαση

 2. 7:40-8:00 -- Μίνι παρουσίαση
    Ενδιαφέρουσες σελίδες, τεχνολογίες, κλπ. "Τι ενδιαφέρον συνάντησα μέσα στις
προηγούμενες βδομάδες". Κάθε φορά ένας θα παρουσιάζει τα πιο ενδιαφέροντα
πράγματα που είδε πρόσφατα, είτε είναι ένα creative-commons βίντεο είτε ένα
project. Είτε 2 άτομα εναλλάξ είτε όποιος θέλει. Στόχος: Νέες γνώσεις, love the
technology.

 3. 8:00-8:20 -- Hands-on session
    Technology insight of the week. Μίνι παρουσίαση μιας τεχνολογίας. Μια γλώσσα
προγραμματισμού, μια διανομή, πώς γράφουμε JavaDoc, ποια είναι τα πιο γνωστά CMS
κλπ. Στόχος: Πρόκληση ενδιαφέροντος για ένα έργο, ή μια τεχνολογία στους υπόλοιπους.

 4. 8:20-8:40 -- Συζήτηση
    Κάποιος θα αναλαμβάνει συντονιστής μιας συζήτησης με προαποφασισμένο θέμα.
Πχ.: Σύγκριση διανομών, CMS, scripting γλώσσες προγραμματισμού, source
management systems. Προαπαιτούμενο: χρήση ασπροπίνακα. Στόχος: The general
picture, "τι παίζει σε αυτόν τον τομέα".

 5. 8:40-9:00 -- Κλείσιμο
    Update για το τι θα γίνει στην επόμενη συνάντηση, αναδρομή για βελτίωση
προγράμματος, ιδέες κλπ.

Όταν μπει σε γραμμές το πρόγραμμα των συναντήσεων και γίνει ανακοίνωση των
τίτλων των sessions των επόμενων εβδομάδων, θα έρθει κόσμος. Κάποιοι είναι
σίγουρο πως θα έρχονται στη μέση της συνάντησης γιατί θα τους ενδιαφέρει ένα
συγκεκριμένο session. Και όταν όλοι αρχίσουν να λαμβάνουν πράγματα από το
σύλλογο (γνώσεις, διασκέδαση) θα θέλουν και να προσφέρουν πίσω. Όπως σε κάθε
έργο ανοιχτού λογισμικού εξάλλου. :)

My $.02

-δ

> [...]
>     >
>     > την τριτη το βραδακι κατα τις 7 θα μαζευτουμε οσοι καμικαζι θελετε να
>     > στησουμε υπολογιστες καφετιερα τοιχους πορτες κλπ..
>     > και μονος μου να ειμαι θα γινει η δουλεια οποτε οποιος μπορει να ερθει
>     > για βοηθεια...
>     >
>     > επισης για τον nkostop και τον παρη που εχουν toshiba με ubuntu και
>     > δεν εχουν ηχο μαλλον βρεθηκε λυση...
>     > http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=416207
>     > αντε ελπιζω να βοηθησει..(και ειναι και ενα δειγμα στο που χρειαζεται

Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B
http://dimitris.glezos.com/

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)