[Plug] Omada ergasias: proetoimasia ergasthrioy

madmetal madmetal75 at gmail.com
Thu Jan 4 12:22:40 EET 2007

αφου δεν ειδα απαντηση στο προηγουμενο e-mail μαλλον παει για ακυρωση το
σημερινο ε?
παρολα αυτα αν καποιος καταφερει και ερθει ας παρει ενα τηλεφωνο το νικο.(
6947130688 )
τα υπολοιπα ισχυουν κανονικα, απλα η συναντηση θα γινει την αλλη εβδομαδα
(δεν παει αργοτερα) οπως και η ομαδα για το σεμιναριο.

Στις 3/1/2007, madmetal <madmetal75 at gmail.com> έγραψε: