[Plug] Omada ergasias: proetoimasia ergasthrioy

madmetal madmetal75 at gmail.com
Wed Jan 3 20:23:19 EET 2007

καλησπερα! καλη χρονια!
το εργαστηριο ειναι σε καλυτερη κατασταση αλλα χρειαζεται ακομα μερικες
δουλιτσες..
οσοι ειμαστε πατρα καλο ειναι να μαζευτουμε να το τελειωσουμε και να φερουμε
και υπολογιστες..
μια πρωτη προταση ειναι για αυριο πεμπτη στις 14.00 , οποιος εχει προβλημα
να στειλει mail να προτεινουμε αλλη μερα να το τελειωσουμε συντομα το
εργαστηριο.

επισης η ομαδα για το σεμιναριο καλο θα ειναι να οργανωθει συντομα γιατι
ειναι κατι σημαντικο για την ολη προσπαθεια..

καλη χρονια!

Στις 30/12/2006, hwoarang at silverarrow.gr <hwoarang at silverarrow.gr> έγραψε: