[Plug] Linux Patra

parisz at freemail.gr parisz at freemail.gr
Sun Dec 17 23:27:13 EET 2006

Kαλησπέρα και απο μένα.Απ' ότι παρατηρώ από τα mail το κύριο ερώτημα είναι "Ποιος είμαι εγώ και που παω ;" :D.

Συμφωνώ στο ότι η πρώτη συνάντηση δεν έδωσε κάποια σαφή απάντηση στο ερώτημα αυτό (ειδικά σε όσους ήρθαν με συγκεκριμένο σκοπό στο μυαλό τους).Όμως φάνηκε πως υπήρχε όρεξη για δουλειά και ειδικά σε τέτοιες κινήσεις αυτό ειναι που μετραει.

Όσον αφορά τον στόχο του Plug για τον οποίο αναρωτίουνται πολλοί.Για να είμαι ειλικρινής είναι η πρώτη φορά που παίρνω μέρος σε κάτι τέτοιο, επομένως προηγούμενη εμπειρία δεν έχω.Πιστεύω όμως πως στόχος είναι να καταφέρουμε πράγματα που ο καθένας μόνος του δεν θα μπορούσε.Για να γίνει αυτό όμως,να δούμε δηλαδή ποια είναι τα ενδιαφέροντα καθενός και με τι θέλει να ασχολήθεί,χρειάζεται και μια σχετική γνωριμία,είτε μέσω λίστας είτε μέσω συναντήσεων,γι αυτό άλλωστε δεν τέθηκαν τέτοιου είδους ζητήματα στην πρώτη συνάντηση.

Ο χώρος όντως δεν είναι επιτακτική ανάγκη,αλλά αφού ο συγκεκριμένος δεν προυποθέτει καμία δέσμευση (συμβόλαια,ενοίκιο κτλ) ισως θα μπορούσε να χρησιμεύσει τόσο στο να πειραματιζόμαστε όσο και στην διάδοση του Linux προς τα έξω.Κύριο μέλημα μας όμως σίγουρα δεν είναι,αλλά θα μπορούσε να αποτελέσει και αυτό μία αρχή.

Όσο για την συνάντηση,αν κανονιστεί για Τρίτη,μήπως θα μπορούσε να γίνει 7 γιατί τελειώνω στις 6 και με τις παγκοσμίως γνωστες συγκοινωνίες μας δεν ξέρω αν θα προλάβω.