[Plug] Linux Patra

Christoforos-Libanis Spyros libanis at ceid.upatras.gr
Sun Dec 17 20:43:16 EET 2006

Συμφωνώ με τα όσα είπες, αλλά πιστεύω πως πριν το δικό σου άμεσα, θα
πρέπει να γίνουν έστω μια-δυο συναντήσεις όλων για να βρεθούν σημεία
τομής στα ενδιαφέροντα των όσων έχουν διάθεση και όρεξη για δουλεία.

Ο λόγος που πιστεύω κάτι τέτοιο, είναι επειδή το να ξεκινήσει κάποιος
μια μετάφραση, ή ένα project μόνος του, μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή,
χωρίς την ύπαρξη κάποιας κοινότητας. Όμως ελάχιστοι από όσους βρεθήκαμε
προχτές έχουν κάνει κάτι από μόνοι τους, ενώ αν βρούμε μεταξύ μας και
δημιουργήσουμε ομάδες έστω των δύο ατόμων, θα έχουμε ένα παραπάνω
κίνητρο για δουλειά.

Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά εγώ τουλάχιστον κάπως έτσι δουλεύω.. :P
Για αυτό το λόγο, την Τρίτη, ας έχουμε ο καθένας από κάποια ιδέα για
κάποια μετάφραση, κάποιο project, κάποιο guide, που πιστεύουμε οτι
αξίζει τον κόπο να δαπανήσουμε κάποιο χρόνο! ;)

Σπύρος