[Plug] Παροχή βοήθειας για το netMod της intracom για ISDN σύνδεση

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Mon Feb 27 18:43:15 EET 2006

On 2/27/06, Ιωάννης Σπάχος wrote:

>                                     Πάτρα  27-2-2006

  Ξέχασες τον αριθμό πρωτοκόλλου!

>    Ονομάζομαι Ιωάννης Σπάχος και είμαι ένας νέος χρήστης του Linux.
>
> Τα προβλήματα που αντιμετωπίζω είναι 2 (δύο):
>
> 1)  Δεν ξέρω πως μπορώ να ενεργοποιήσω το ISDN modem (netMod tis intracom
>    που μοιράζει ο ΟΤΕ) η διανομή  Linux  είναι η SuSE 10.0.

  Αφήνω να σε βοηθήσει κάποιος που ασχολείται με suse. Εγώ θα σου πω
ότι ο driver για αυτό το modem ονομάζετε cdc-acm.

>    Αν κάποιος από την κοινότητα της Πάτρας (κατοικώ στην Πάτρα) μπορεί να με
> βοηθήσει
>    είμαι διατεθειμένος  να δώσω και κάποια χρήματα.
>    Όλοι ισχυρίζονται ότι η κοινότητα του LInux είναι πολύ πρόθυμη να
> βοηθήσει
>    τους νέους χρήστες αλλά η μέχρι τώρα εμπειρία μου λέει το αντίθετο.

  Δεν είναι και τόσο ωραίο να ξεκινάς να ζητάς βοήθεια εκφράζοντας
παράπονα ότι δε σε έχουμε ήδη βοηθήσει. Ίσως να είναι ένας από τους
λόγους των κακών εμπειριών σου :>

>    Είμαι χρήστης υπολογιστών εδώ και 25 χρόνια και έχω εμπειρία της console
> unix.
>
> 2)  Έχω πρόβλημα με την κάρτα ήχου Creative Sound Bluster Audigy LS
>   ενω την ανγνωρίζει δεν λειτουργεί.

Υπόθεση 1)
  Άνοιξε το μίκτη ήχου και ανέβασε την ένταση στο volume και στο pcm κανάλι.

Υπόθεση 2)
  Αν έχεις και δεύτερη κάρτα ήχου στο σύστημα (πχ. κάποια onboard στη
μητρική) απενεργοποίησε τη από το BIOS. (μπορείς να την κρατήσεις και
να επιλέγεις μεταξύ των δύο, αλλά μπλέκει τα πράγματα χωρίς ιδιαίτερο
λόγο)

  Όλα αυτά θεωρώντας ότι όντως λειτουργεί η κάρτα.