[Plug] Παροχή βοήθειας για το netMod της intracom για ISDN σύνδεση

Ιωάννης Σπάχος astos at sch.gr
Mon Feb 27 17:28:23 EET 2006

                                    Πάτρα  27-2-2006

   Ονομάζομαι Ιωάννης Σπάχος και είμαι ένας νέος χρήστης του Linux.

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζω είναι 2 (δύο):

1)  Δεν ξέρω πως μπορώ να ενεργοποιήσω το ISDN modem (netMod tis intracom
   που μοιράζει ο ΟΤΕ) η διανομή  Linux  είναι η SuSE 10.0.
   Αν κάποιος από την κοινότητα της Πάτρας (κατοικώ στην Πάτρα) μπορεί να με βοηθήσει
   είμαι διατεθειμένος  να δώσω και κάποια χρήματα.
   Όλοι ισχυρίζονται ότι η κοινότητα του LInux είναι πολύ πρόθυμη να βοηθήσει
   τους νέους χρήστες αλλά η μέχρι τώρα εμπειρία μου λέει το αντίθετο.
   Είμαι χρήστης υπολογιστών εδώ και 25 χρόνια και έχω εμπειρία της console unix.

2)  Έχω πρόβλημα με την κάρτα ήχου Creative Sound Bluster Audigy LS
  ενω την ανγνωρίζει δεν λειτουργεί.

  Θα παρακαλέσω κάποιος από την κοινότητα της Πάτρας να με βοηθήσει!

    Τα τηλεφωνα μου είναι:
    2610 625-457 εργασίας και 2610 643-533 οικίας.

  Ευχαριστώ εκ των προτέρων

  Ιωάννης Σπάχος