[Openerp] OpenERP upstream

P. Christeas p_christ at hol.gr
Wed Jul 1 11:01:39 EEST 2009

On Tuesday 30 June 2009, Theodoros G. Karounos wrote:
> [...]

Να ξεκαθαρίσω εδώ, επειδή μου φαίνεται ότι παρεξηγήθηκε αυτό, ότι ποτέ δεν
εμπόδισα ή αρνήθηκα να πάει η δουλειά μας upstream.  Από την πρώτη στιγμή,
είχα ενημερώσει τους Βέλγους για τα repositories που έχουμε δημοσιεύσει και
για τη δουλειά μας. Η δουλειά μας πάντα ήταν δημόσια και ανοιχτή.
Απλά (έγραψα στο πόδι και το προηγούμενο email), ήθελα να συζητήσω και να
καταλήξουμε σε κάποιες λεπτομέρειες διαδικαστικές και τεχνικές, ώστε η ροή της
εργασίας μας να ταιριάζει σωστά και με το συνολικό project, αλλά και με τις
αρχές του ανοιχτού λογισμικού (δηλ. να είμαστε ανεξάρτητοι από closed source
πρακτικές και εφαρμογές).

> Σε παρακαλώ ενημέρωσε μας πότε θα στείλεις την πλήρως Ελληνοποιημένη έκδοση
> του OpenERP ώστε να συμπεριληφθεί στην κεντρική διανομή.

Τη βδομάδα που μας πέρασε, έκατσα και πάλεψα με το tailor για να βγούνε σε
bazaar οι αλλαγές μας (όπως είχαμε πεί από την αρχή):

https://code.launchpad.net/~xrg/openobject-server/hellug-official
https://code.launchpad.net/~xrg/openobject-addons/hellug-official

θεωρητικά θα είμασταν έτοιμοι με αυτό για να "ρίξουμε" τον κώδικα στο
upstream.

Πρακτικά, θα ζητήσω να βοηθήσει κανείς να δοκιμάσουμε αυτά τα branches, ώστε
ο,τι πάει πρός τα επάνω να είναι σωστό.
Επίσης, δεν ξέρω αν θα ήταν προτιμότερο να περιμένουμε για την επόμενη feature
έκδοση (5.1) αντί να ζητήσουμε να γίνουν αλλαγές στην σταθερή 5.0.x. Αυτό,
φυσικά, θα το συζητήσω και με τους Βέλγους.

--
Say NO to spam and viruses. Stop using Microsoft Windows!