[OLPC-Greek schools] eggrafh sth Λίστα OLPC Olpc-republic at lists.hellug.gr

Xenofon Papadopoulos xpapad at gmail.com
Mon May 9 14:07:03 EEST 2011

To  # -*- coding: iso8859-7 -*- αφορά το encoding που χρησιμοποιείς μέσα στο
source σου. Για αρχεία, θα πρέπει αρχικά να ξέρεις το encoding του αρχείου.
Αν υποθέσουμε ότι είναι και αυτό iso 8859-7 μπορείς να χρησιμοποιήσεις:

import codecs
reyma = codecs.open( "input", "r", "iso8859-7" )
line = reyma.readline()[:-1]
reyma.close()
print line

Αντίστοιχα αν το αρχείο είναι σε utf μπορείς να χρησιμοποιήσεις reyma =
codecs.open( "input", "r", "utf-8" ) κτλ