[OLPC-Greek schools] Τα XO στην τάξη

Γιάννης Κασκαμανίδης kiolalis at gmail.com
Mon Mar 21 15:45:33 EET 2011

Επειδή ο εκπαιδευτικός δεν μπορεί να γίνεται λάστιχο για να τα προλαβαίνει
όλα, προτείνω τη δημιουργία ομάδας που θα αναλάβει τη μετάφραση αυτού του
χρήσιμου εγχειριδίου, ώστε όσοι ήδη έχουν ΧΟs στις τάξεις τους να έχουν
έτοιμες ιδέες για την αξιοποίησή του. Μπορούμε επίσης να εμπλουτίσουμε τα
ήδη υπάρχοντα περιεχόμενα με τις πρακτικές και τις ιδέες όλων μας.
Στη σελίδα 4  του pdf βλέπουμε την άδεια υπό την οποία κυκλοφορεί το έντυπο:
υπάρχει υποχρέωση αναφοράς του δημιουργού και διανομής του νέου
επεξεργασμένου - τροποποιημένου εντύπου με την ίδια ή παρόμοια άδεια.
Φαντάζομαι ότι αν επικοινωνήσουμε με τον Sdenka θα μας στείλει και το πηγαίο
αρχείο για να κάνουμε τις τροποποιήσεις.
Θέτω τον εαυτό μου στη διάθεση της ομάδας.

Γιάννης Κασκαμανίδης

Στις 20 Μαρτίου 2011 9:20 μ.μ., ο χρήστης Alexios Zavras
<zvr+olpc at zvr.gr>έγραψε: