[OLPC-Greek schools] Αξιοποίηση του διαδικτύου στο OLPC

Grigoris F grfilip at gmail.com
Sun Feb 20 07:07:34 EET 2011

> Ίσως λίγο να γκρινιάζω, αλλά δεν ξεχνώ ότι το κέρδος που είχαν τα
> παιδιά (και εγώ) με την επαφή τους με τα XO αυτόν τον ένα χρόνο είναι
> πολύ μεγάλο και παρά τις δυσκολίες τελικά τα θετικά είναι πολύ
> περισσότερα από τα αρνητικά (αν υπάρχουν αρνητικά).

Το σχολείο μου ανήκει, δυστυχώς, στα "πιλοτικά" ολοήμερα διευρυμένου
ωραρίου στα οποία οι μαθητές παρακολουθούν 2 ώρες την εβδομάδα το
"μάθημα των ΤΠΕ". Τα OLPC είναι μονόδρομος για μένα αν θέλω να
αξιοποιήσω ΤΠΕ στο μάθημα, μέσα στην τάξη.
Το εργαστήριο είναι απρόσιτο στους δασκάλους, αφού εκεί γίνεται το
μάθημα με τους πληροφορικούς (24 ώρες την εβδομάδα) και από την άλλη η
όποια συνεργασία με την ειδικότητα της πληροφορικής δε φέρνει τους
υπολογιστές στην τάξη την ώρα που εγώ τους χρειάζομαι. Το υπουργείο μας
εξόπλισε με συρόμενο ερμάριο με access point, 10 φορητούς, καλωδίωσε
όλες τις αίθουσες με το ρούτερ του σχολείου αλλά δεν προέβλεψε ότι
υπάρχουν σκάλες, με αποτέλεσμα να μη μπορούν ουσιαστικά να μετακινηθούν
οι υπολογιστές.

--

Grigoris Filippiadis