[OLPC-Greek schools] Αξιοποίηση του διαδικτύου στο OLPC

Grigoris F grfilip at gmail.com
Sat Feb 19 18:31:07 EET 2011

Στις 19/2/2011 4:56 μμ, ο/η Athanasios Deligiannis έγραψε:
> Είναι γεγονός ότι το Browse Activity δεν κρατά bookmarks με τον
> παραδοσιακό τρόπο. Αν πατήσει κανείς το αστεράκι τότε το bookmark θα
> κατεβεί στο shared tray {alt+space} στο κάτω μέρος της οθόνης και θα
> είναι ορατό και στους υπόλοιπους μαθητές που συμμετέχουν στο Activity.
> Αν στο τέλος της περιήγησης σώσουμε το Activity στο Journal τα
> bookmarks θα είναι διαθέσιμα και στο μέλλον.
>
> Το Journal μπορεί να φιλτράρει τα Browse Activities ώστε η αναζήτηση
> την επόμενη φορά να γίνει κάπως ευκολότερη.
>
> Τέλος υπάρχει η δυνατότητα εγκατάστασης εναλλακτικών browsers οι
> [...]

Εχω δοκιμάσει και τα δύο. Για να πω την αλήθεια δε βρίσκω το  firefox
πιο αργό σε σχέση με αυτό του sugar. Το έχω εγκαταστημένο από πέρσι σε
άνα ΧΟ στο οποίο κατά λάθος διέγραψα τον περιηγητή και δεν μπόρεσα να
τον επαναφέρω. Κρατάει Bookmarks κανονικά. Όσοι μαθητές έτυχε φέτος να
πάρουν αυτό τον υπολογιστή (οι ΧΟ είναι λιότεροι, οπότε δεν έχει ο κάθε
μαθητής τον ίδιο)... χάθηκαν με τον firefox. Είναι και στα αγγλικά είναι
και μικροί (Γ΄τάξη). Βέβαια δεν τον έχω στους υπόλοιπους, οπότε δεν ήταν
δυνατόν να εξοικειώθεί ολόκληρη η τάξη για να δω τελικά αν πράγματι
είναι καλύτερος.

Πάντως σε κάποια σημεία ιστοσελίδα της τάξης μου, όπως πχ
http://sites.google.com/site/dimotikoiktinou/my-reading-list ο ΧΟ
γονατίζει (με τον κλασικό φυλλομετρητή).

--

Grigoris Filippiadis