[OLPC-Greek schools] FYI: FREE SCHOOLS

Vasilis Kostakis kostakis.b at gmail.com
Fri Jul 2 15:53:47 EEST 2010

 Γιάννη,

Είμαι σίγουρος πως δεν σε πειράζει που μοιράζομαι την απάντησή μου ,και
ιδιαίτερα τη δική σου απάντηση, στη λίστα.

Οι σκέψεις σου φυσικά και συμπλέουν με τις δικές μου, αν όχι με των
περισσοτέρων μελών της λίστας. Προώθησα τον σύνδεσμο από το BBC ακριβώς για
αυτόν τον λόγο: ελπίζοντας στην έναρξη μιας συζήτησης και διατύπωσης απόψεων
σχετικά.

Το FOS των Βρετανών μόνο FOS δεν φαίνεται να είναι!

β.

--
http://kostakis.org/