Γιάννη,<br><br>Είμαι σίγουρος πως δεν σε πειράζει που μοιράζομαι την απάντησή μου ,και ιδιαίτερα τη δική σου απάντηση, στη λίστα. <br><br>Οι σκέψεις σου φυσικά και συμπλέουν με τις δικές μου, αν όχι με των περισσοτέρων μελών της λίστας. Προώθησα τον σύνδεσμο από το BBC ακριβώς για αυτόν τον λόγο: ελπίζοντας στην έναρξη μιας συζήτησης και διατύπωσης απόψεων σχετικά.<br>
<br>Το FOS των Βρετανών μόνο FOS δεν φαίνεται να είναι!<br><br>β.<br><br><div class="gmail_quote">2010/7/2 Γιάννης Κασκαμανίδης <span dir="ltr"><<a href="mailto:kiolalis@gmail.com">kiolalis@gmail.com</a>></span><br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); padding-left: 1ex;">Γεια σου Βασίλη<br><br>Ευχαριστώ για την παραπομπή. Αλλά... Αυτό που προτείνεται να γίνει στο Η.Β. είναι κάτι που δεν έχει καμία σχέση με αυτό που εγώ εννοώ ως FOS. Οι Βρετανοί θέλουν να απελευθερώσουν τους τρόπους χρηματοδότησης των σχολείων, έτσι ώστε να μπορούν να δέχονται χορηγίες από παντού και, συνάμα, να μπορούν οι χορηγοί να καθορίζουν το αναλυτικό τους πρόγραμμα. Αυτό σημαίνει αλλοίωση των πραγματικών στόχων, αυτών που πρέπει να έχει ένα σχολείο, και ευθυγράμμισή τους με την αγορά. Το σχολείο πρέπει να εκπαιδεύει ανθρώπους, όχι καταναλωτές και μέλλοντες επιχειρηματίες.<br>

Το δικό μου FOS σχετίζεται με την αλλαγή του αναλυτικού προγράμματος και την καθιέρωση ζωνών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων - υποχρεωτικών για τους εκπαιδευτικούς που δεν λένε να ξεκολλήσουν από την τάξη - έξω από το σχολείο, μαθήματα επιλογής από την πέμπτη τάξη, υποδομές που θα επιτρέπουν στα παιδιά να κάνουν πράγματα που αυτή τη στιγμή είναι αδιανότητα στο ελληνικό σχολείο: κολύμβηση, αναρρίχηση, φιλαναγνωσία σε οργανωμένες βιβλιοθήκες, ICT με στόχο να διευκολυνθούν στους τρόπους μάθησης, φύση, πολλή φύση, δραστηριότητες που συνδέουν το σχολείο με την κοινωνία (μουσεία, εργαστήρια, επαγγέλματα). Π.χ. δυο ώρες μάθημα το πρωί σε συμβατικά αντικείμενα (γλώσσα, μαθηματικά), 2 ώρες ζώνη ελεύθερων δραστηριοτήτων, πάλι 2 ώρες μάθημα, πάλι μια ζώνη 2 ωρών, κ.ο.κ. Φαγητό στο σχολείο (τι ωραία να μυρίζει το σχολείο μαγειρική!).<br>

<br>Ευχαριστώ πάντως που μου έδωσες την ευκαιρία να διατυπώσω μερικές σκέψεις.<br><br>Γιάννης<br><br><div class="gmail_quote">2010/6/25 Vasilis Kostakis <span dir="ltr"><<a href="mailto:kostakis.b@gmail.com" target="_blank">kostakis.b@gmail.com</a>></span><div class="im">
<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); padding-left: 1ex;"><a href="http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/education/10130255.stm" target="_blank">http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/education/10130255.stm</a><br clear="all">

<font color="#888888"><br>-- <br><a href="http://kostakis.org/" target="_blank">http://kostakis.org/</a><br><br>
</font></blockquote></div></div><br>
</blockquote></div><br><br clear="all"><br>-- <br><a href="http://kostakis.org/">http://kostakis.org/</a><br><br>