[OLPC-Greek schools] Πρόβλημα με δραστηριότητα browse

Grigoris Filippiadis grfilip at gmail.com
Sun Jun 20 07:16:06 EEST 2010

Κάποιο παιδί διέγραψε κατά λάθος τη δραστηριότητα browse από ένα olpc.
Στο sugarlabs βρήκα τη δραστηριότητα browse 112 και προσπάθησα μάταια να
την εγκαταστήσω. Χρησιμοποίησα την εντολή sugar-install-bundle
/media/<USB device name>/<filename.xo>
που έχη χρησιμοποιήσει πολλές φορές για να εγκαταστήσω άλλες
δραστηριότητες και ο υπολογιστής μου απαντά ότι δε βρίσκει αυτό το
αρχείο (η διαδρομή που δίνω είναι η σωστή). Δοκίμασα να την εγκαταστήσω
εναλλακτικά τρέχοντάς την από το usb stick (το έχω κάνει με πολλές άλλες
δραστηριότητες) αλλά ενώ βγαίνει το εικονίδιο η δραστηριότητα δεν ξεκινά
και μετα από μερικά λεπτά ο υπολογιστής εγκαταλείπει την προπσάθεια.
Μήπως η παραπάνω δραστηριότητα είναι ασύμβατη με τα OLPC που έχουμε; Αν
ναι, πού μπορώ να βρω συμβατή δραστηριότητα;

--

Grigoris Filippiadis