[OLPC-Greek schools] Server για τα XO

Κώστας Κύρος kostaskiros at gmail.com
Sat Jun 12 07:59:14 EEST 2010

Κώστας Κύρος
Θουκυδίδη 7 - Κανόνι
Κέρκυρα ΤΚ 49100
2661040391
6977064809

Θανάση καλημέρα
Τελικά είχες δίκιο, υπάρχουν προβλήματα με το υλικό και με τις κάρτες
δικτύου.
Η δική μου υλοποίηση έγινε με μητρική ASROCK
P4I945GC<http://www.skroutz.gr/s/85474/Asrock-P4i945GC.html>.

Έχει ενσωματωμένη κάρτα δικτύου: Realtek RTL8111DL, PCIE x1 Gigabit LAN
(10/100/1000 Mb/s), υποστήριξη Wake-On-LAN και την χρησιμοποίησα για να
συνδέσω τον server με τον router (eth0).
Για δεύτερη κάρτα δικτύου (για το Access Point) όποια και να δοκίμασα δεν
είχε πρόβλημα αφού την έβαλα σε θύρα PCI (νομίζω ότι είχα αυτή
<http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.612308>και αυτή
επίσης<http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.616031>
)
Ρύθμισα επίσης τον
router<http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.616649>του
εργαστηρίου (δούλεψε και στο σπίτι μου με
αυτόν <http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.612371>) να έχει ip
192.168.0.1 και να τρέχει ως DCHP server.
Σύντομα θα γράψω και άλλες πληροφορίες για το υλικό και για κάποιες άλλες
δυσκολίες που αντιμετώπισα.
Πάντως όλα ξεπεράστηκαν και ο schoolserver δουλεύει κανονικά.
Φιλικά
Κώστας

Στις 02 Ιουνίου 2010 10:03 π.μ., ο χρήστης Athanasios Deligiannis <
adeligia at gmail.com> έγραψε: