[OLPC-Greek schools] Πρόβλημα με developer key

Κώστας Κύρος kostaskiros at gmail.com
Sat Jun 5 08:42:03 EEST 2010

Κώστας Κύρος
Θουκυδίδη 7 - Κανόνι
Κέρκυρα ΤΚ 49100
2661040391
6977064809

Καλημέρα παιδιά
Αντιμετωπίζω τα εξής προβλήματα και θα ήθελα τη βοήθειά σας (ιδιαίτερα από
τον Παύλο, το Θανάση και τον Αλέξανδρο):

1. Δεν μπορώ να πάρω το "developer key" από το ΧΟ μου. Ακολουθώ τον
υπερσύνδεσμο, κάνω την αίτηση, επανέρχομαι μετά από 1-2 μέρες και τίποτα. Το
έχω κάνει 2 φορές αλλά μάταια. Μήπως παίζει ρόλο που είχα λάθος στη ζώνη
ώρας; Σήμερα το ανακάλυψα και έκανα ξανά την αίτηση. Μπορώ και μέσω
ταχυδρομείου αναφέρει αλλά μέχρι τότε θα έχουν κλείσει τα σχολεία!!!

2. Χρειάζομαι τον universally unique identifier (UUID) του δικού μου ΧΟ
κυρίως (αλλά και των υπολοίπων). Ο λόγος είναι ότι μετά το format που έκανα
στον schoolserver για να κάνω login στο moodle μου ζητάει password και αυτό
είναι το universally unique identifier (UUID) του δικού μου ΧΟ.
Ο S/N του δικού μου είναι SCH0030076F

Για τα υπόλοιπα ΧΟ οι σειριακοί αριθμοί είναι:
SCH00300765
SCH00300761
SCH00300785
SCH003007A2