[OLPC-Greek schools] [mathisis.org]

Alexios Zavras zvr+olpc at zvr.gr
Fri Mar 19 07:52:43 EET 2010

Anna Krassa wrote [edited]:
> Τέλος θέλω να τονίσω το εξής: Το υλικό που υπάρχει στο Μάθησης
> διατίθεται υπό άδεια
> Creative Commons License
> <http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/>
> Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Greece License
> <http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/>
> Αυτό σημαίνει ότι το υλικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε
> άλλο για μη εμπορικούς σκοπούς. Ωστόσο, θα πρέπει να αναφέρεται η αρχική
> πηγή (ή ο αρχικός δημιουργός) και αν επεξεργαστεί, το νέο υλικό θα
> πρέπει επίσης διατεθεί υπό παρόμοια άδεια Creative Commons.

μια διευκρίνηση: η τελευταία πρόταση δεν ισχύει.
η άδεια που έχει επιλεγεί επιτρέπει την ελεύθερη διανομή
και τροποποίηση του περιεχομένου (όποιος θέλει το κάνει
ό,τι θέλει), με μοναδικές υποχρεώσεις να αναφέρεται
η αρχική πηγή και να μη χρησιμοποιείται για εμπορικούς σκοπούς.

*Δεν* υπάρχει υποχρέωση ένα παράγωγο έργο
που κάποιος θα φτιάξει από αυτό το υλικό
να διατίθεται με αντίστοιχη άδεια.
(και πολύ σωστά, κατά τη γνώμη μου)

--
-- zvr --