[OLPC-Greek schools] Επανάληψη μηνύματος

Anna Krassa anna at mathisis.org
Fri Mar 19 06:21:22 EET 2010

Καλημέρα σε όλους,

συμφωνώ απόλυτα με τον Κώστα, προτείνω αν θέλετε να χρησιμοποιηθεί ως
κεντρικό φόρουμ, το φόρουμ "Ομάδα Συζητήσεων για το OLPC XO - Κεντρικό
Forum" (http://www.mathisis.org/mod/forum/view.php?id=1943) που
βρίσκεται στο εισαγωγικό τμήμα του μαθήματος επιμόρφωσης στο Μάθησης. Οι
πληροφορίες που προτείνει ο Κώστας να καταγράφονται είναι πολύ
σημαντικές και πιστεύω ότι θα είναι καλό μαζεύονται σε λίγα και
συγκεκριμένα σημεία (π.χ. η λίστα, το μάθημα στο Μάθησης και το
wikieducator αργότερα) προκειμένου οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα και οι
ενδιαφερόμενοι να μπορούν εύκολα να τις εντοπίζουν.

Σχετικά με το δεύτερο θέμα που θέτει ο Κώστας, πραγματικά είναι πολύ
σημαντικό αυτό που προτείνει. Στις προθέσεις της Ομάδας του Μάθησης
είναι να συμπεριλάβουμε στην επιμόρφωση και θέματα που αφορούν τη
δημιουργία εκπαιδευτικών πηγών/δραστηριοτήτων. Είναι λίγο νωρίς να
ανοίξουμε και αυτό το θέμα τη δεδομένη στιγμή. Επιγραμματικά μόνο να πω
ότι πρόθεσή μας είναι να δείξουμε και κάποια πράγματα για τη χρήση του
WikiEducator (σκεφτείτε το σα μια wikipedia για εκπαιδευτικό υλικό).

Προς το παρόν θα πρότεινα τα σενάρια δραστηριοτήτων να τα αναρτάτε στο
Κεντρικό Forum (μπορείτε να τα φορτώσετε και ως συνημμένα). Αργότερα
καθώς θα μπούμε στο θέμα της συνεργατικής δημιουργίας υλικού, θα
φροντίσει η Ομάδα μας να μεταφερθεί το υλικό αυτό στο WikiEducator.

Τέλος θέλω να τονίσω το εξής: Το υλικό που υπάρχει στο Μάθησης
διατίθεται υπό άδεια

Creative Commons License
<http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/>
Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Greece License
<http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/>
Αυτό σημαίνει ότι το υλικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε
άλλο για μη εμπορικούς σκοπούς. Ωστόσο, θα πρέπει να αναφέρεται η αρχική
πηγή (ή ο αρχικός δημιουργός) και αν επεξεργαστεί, το νέο υλικό θα
πρέπει επίσης διατεθεί υπό παρόμοια άδεια Creative Commons.

Και το υλικό στο WikiEducator θα υπόκειται σε άδεια Creative Commons.
Οπότε σε περίπτωση που δε θέλετε η δουλειά σας (δραστηριότητες) να
διατεθεί με αυτούς τους όρους, τότε καλύτερα ΝΑ ΜΗΝ την αναρτήσετε στο
Μάθησης.

:-)
Άννα

O/H Κώστας Κύρος έγραψε: