[OLPC-Greek schools] αξιοποίηση των Χο

Anna Krassa anna at mathisis.org
Thu Mar 18 09:29:14 EET 2010

Σωτήρη καλημέρα, καλημέρα και στη λίστα,

έχεις δίκιο για τις ζωντανές συνεδρίες, είναι δύσκολο να μπορεί ο
καθένας να τις παρακολουθήσει. Γι' αυτό και οι συνεδρίες καταγράφονται
και φορτώνονται αμέσως μετά στο Μάθησης.
Στο μάθημα Παιδαγωγική Αξιοποίηση OLPC XO
(http://www.mathisis.org/course/view.php?id=27http://www.mathisis.org/course/view.php?id=27)
μπορείτε να βρείτε και το υλικό των παρουσιάσεων, αλλά και φόρουμ τα
οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να συμμετέχετε στη συζήτηση ασύγχρονα.

:-)
Άννα

O/H Sotiris Terzidis έγραψε: