[OLPC-Greek schools] αξιοποίηση των Χο

Sotiris Terzidis sterzidi at gmail.com
Thu Mar 18 07:52:54 EET 2010

Μάκη καλημέρα,

Δυστυχώς εκείνη την ώρα είμαι απασχολημένος μέχρι τέλη Ιουνίου. Μήπως
υπάρχει η δυνατότητα να βρούμε μία εναλλακτική προσέγγιση; Αν αποθηκεύεται η
συζήτηση, να μπορούμε να τη παρακολουθήσουμε γυρνώντας από την επιμόρφωση;

Σωτήρης Τερζίδης
www.ictscenarios.gr
http://mcsotos.wordpress.com/
http://monastiriotes.blogspot.com/