RE: Γραμματοσειρές των windows στο Ubuntu - Λειτουργία HP M2727nF

Andreas Antypas advocate at otenet.gr
Thu Jul 2 13:45:08 EEST 2009

Είχα στείλει παλιότερα το κατωτέρω μήνυμα.
Έχω λύσει το πρόβλημα ως εξής:
Το πρόβλημα αφορά αποκλειστικά το λογισμικό της ΗΡ
Με τον καιρό εμπλουτίστηκαν οι οδηγοί, οπότε με την επιλογή του
κατάλληλου τυπώνονται κανονικά οι γραμματοσειρές.
Όταν υπήρχε το πρόβλημα υπήρχε διαθέσιμος μόνο ο οδηγός: HP Laserjet
m2727 MFP Series, Postscript-HP 20081112 (OpenPrinting LSB 3.2) [en]
(προτεινόμενος).
Ήδη έχει γραφτεί κι άλλος οδηγός, ο: HP Laserjer m2727 MFP hpijs, hpijs
3.9.2.49 - HPLIP 3.9.2 [en] με τον οποίο εκτυπώνονται κανονικά οι
γραμματοσειρές των Windows, δηλ. Arial, Courier, Times κλπ. Φυσικά
εξακολουθούν να μη τυπώνονται άλλες γραμματοσειρές, όπως της UB με τις
οποίες εξακολουθώ να έχω πρόβλημα.