Για τον player του Σκάι

Andreas Antypas advocate at otenet.gr
Thu Jul 2 09:15:52 EEST 2009

Όπως ανέφερα και στο μήνυμά μου για τον player του δεύτερου
προγράμματος, αντιμετωπίζω πρόβλημα και με τον player του
http://www.skai.gr/player/radiolive
Συγκεκριμένα στον ένα υπολογιστή μου παίζει κανονικά αλλά όχι στον άλλο·
και οι δύο έχουν ubuntu 9.04. Έλεγξα και τα πρόσθετα καθώς και τις
εφαρμογές που χρησιμοποιούνται και είδα ότι αυτός που δεν παίζει έχει
όλα τα πρόσθετα αυτού που παίζει και κάτι τις παραπάνω.
Όταν πάω στην πιο πάνω σελίδα μου βγάζει το μήνυμα " Για να δείτε το
περιεχόμενο της σελίδας, πρέπει να εγκαταστήσετε το Adobe Flash Player
v10.0 Η έκδοση που έχετε είναι η 9.0.999" ενώ έχω ήδη εγκατεστημένη την
τελευταία έκδοση Flash Player 10 for Linux (.deb) από το
http://get.adobe.com/flashplayer/otherversions/ την οποία την
απεγκατέστησα και την εγκατέστησα ξανά αλλά και πάλι δεν είδα φως.
Τι λέτε;