RE: Κλώνος για Windows Media Player

Andreas Antypas advocate at otenet.gr
Wed Jul 1 20:33:51 EEST 2009

Σε μένα παίζουν τα πιο πολλά με totem αλλά το Δεύτερο εξακολουθεί να μη
παίζει. Έχω εγκατεστημένη την εφαρμογή Windows Media Player Plug-in 10
(compatible; Totem) (σε Firefox) (το ίδιο και για το video) αλλά και
πάλι δεν παίζει μέσα από το http://www.radiofono.gr/live . Επιχειρεί να
συνδεθεί με το server ntua.gr αλλά πριν συνδεθεί μου βγάζει "stopped".

Επίσης, στο link http://tvradio.ert.gr/liveradio/deytero.asp
εξακολουθεί να μη παίζει (στον υπολογιστή που έχω XP παίζει με WMP) και
με δεξί κλικ πάνω στη μπάρα του player μού βγάζει την επισήμανση:
Πρόσθετη λειτουργία του προγράμματος περιήγησης για το Totem 2.26.1 Η
πρόσθετη λειτουργία του προγράμματος περιήγησης χρησιμοποιεί GStreamer
0.10.22
Πρέπει να εγκατασταθεί το GStreamer 0.10.22 επιπλέον;