Μετατροπή Suse 11.1 σε Ubuntu

Thanasis thanasis at asyr.hopto.org
Sun Jun 21 12:32:04 EEST 2009

on 06/21/2009 12:15 PM ANDREAS ANTYPAS wrote the following:
> Η διαδρομή που μ`ενδιαφέρει είναι: /home/~/.kde4/share/apps/kmail/mail
Μάλλον εννοείς ~/.kde4/share/apps/kmail/mail
> Γίνεται κανονικά η αντιγραφή και βλέπω τα μηνύματα μέσα από το cd αλλά
> δοκιμάζοντας να τα ξαναπεράσω στο πρόγραμμα με το εργαλείο εισαγωγής
> KMailCVT μέσω του  ''Φίλτρο εισαγωγής μηνυμάτων αλληλογραφίας του
> KMail'' διαπίστωσα ότι το KMailCVT δεν βλέπει τα αρχεία της αντιγραφής
> και γι`αυτό δεν μπορώ να τα περάσω στο πρόγραμμα.
Ας απαντήσει κάποιος που ξέρει από kmail.
Πάντως έχω την εντύπωση ότι άν διατηρήσεις το ~/.kde4 όπως είναι
(αυτούσιο που λένε), δεν θα χρειαστεί να κάνεις τίποτα άλλο, διότι το
kmail, θα δεί εκεί από κάτω, τα directories που το αφορούν και έτσι απλά
θα δουλέψει σαν να μην έχει αλλάξει τίποτα ...