RE: Re: Μετατροπή Suse 11.1 σε Ubuntu

ANDREAS ANTYPAS advocate at otenet.gr
Sun Jun 21 12:15:04 EEST 2009

Η διαδρομή που μ`ενδιαφέρει είναι: /home/~/.kde4/share/apps/kmail/mail
Γίνεται κανονικά η αντιγραφή και βλέπω τα μηνύματα μέσα από το cd αλλά δοκιμάζοντας να τα ξαναπεράσω στο πρόγραμμα με το εργαλείο εισαγωγής KMailCVT μέσω του  ''Φίλτρο εισαγωγής μηνυμάτων αλληλογραφίας του KMail'' διαπίστωσα ότι το KMailCVT δεν βλέπει τα αρχεία της αντιγραφής και γι`αυτό δεν μπορώ να τα περάσω στο πρόγραμμα.