K3b KDE 4 opensuse11.1

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Wed Feb 11 02:19:20 EET 2009

Στις Τρι 10 Φεβ 2009, ο/η Christos Tsamprounis έγραψε:
> Settings> Configure K3b> Devices  βλέπει την Nec συσκευή μου. Με άλλο
> δισκάκι βεβαίως και δοκίμασα. Θα ξαναδοκιμάσω και με τρίτο...θυμάμαι όταν
> ξεκίνησε το κάψιμο τσέκαρε το med ή όπως αλλιώς το λέτε, το δισκάκι δεν
> μπορούσε να δει.
>
> (Αν βγάλουμε άκρη με αυτό θα ήθελα μια βοήθεια και για τη ρύθμιση της
> nVidia CK804 κάρτας ήχου).
>
> --- Στις Τρίτ., 10/02/09, ο/η Thanos <pampo at freemail.gr> έγραψε:
> Από: Thanos <pampo at freemail.gr>
> Θέμα: Re: K3b KDE 4 opensuse11.1
> Προς: chris_ts73 at yahoo.gr
> [...]

Με βάση και ετούτο εδώ το thread:

http://forums.opensuse.org/applications/multimedia/401527-unable-write-cd-dvd.html

νομίζω πως θα πρέπει να ανοίξεις το YaST και να βεβαιωθείς οτι ο χρήστης σου
ανήκει στο group "disk". Αν όχι τσέκαρέ το, και ξαναδοκίμασε.

Α, και καλό θα ήταν να βεβαιωθείς οτι δεν υπάρχει και hardware πρόβλημα...
Χαλάνε εύκολα τα ρημάδια τα CD/DVD drives...

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"