K3b KDE 4 opensuse11.1

Christos Tsamprounis chris_ts73 at yahoo.gr
Tue Feb 10 16:55:42 EET 2009

Settings> Configure K3b> Devices  βλέπει την Nec συσκευή μου. Με άλλο δισκάκι βεβαίως και δοκίμασα. Θα ξαναδοκιμάσω και με τρίτο...θυμάμαι όταν ξεκίνησε το κάψιμο τσέκαρε το med ή όπως αλλιώς το λέτε, το δισκάκι δεν μπορούσε να δει.

(Αν βγάλουμε άκρη με αυτό θα ήθελα μια βοήθεια και για τη ρύθμιση της nVidia CK804 κάρτας ήχου).

--- Στις Τρίτ., 10/02/09, ο/η Thanos <pampo at freemail.gr> έγραψε: