Macromedia Flashplayer

Andreas Pavlidis andreaspavlidis at yahoo.gr
Fri May 30 22:30:35 EEST 2008

Γειά σας παιδιά

Έχω και εγω πρόβλημα με το macromedia flashplayer. Εδώ και αρκετό καιρό
- δε θυμάμαι πότε ξεκίνησε, αλλά μάλλον θα οφείλεται σε κάποιο update -
δεν μπορώ να δω βίντεο (youtube, skai.gr κλπ). Ο flashplayer ήταν
εγκατεστημένος ενώ για κάποιο λόγο δεν είχε εγκατασταθεί το java runtime
environment. Αφού το εγκατέστησα και αυτό συνέχιζα να μην μπορώ να δω
βίντεο. Στη συνέχεια δοκίμασα να απεγκαταστήσω το flashplayer και να
εγκαταστήσω το gnash. Καμιά βελτίωση. Καμιά ιδέα κανείς;

Υ.Γ.: Το flashplayer-installer δεν υποστηρίζει 64-bit Linuxμηχανάκια.
uname -a:
Linux thalis.localdomain 2.6.24.7-92.fc8 #1 SMP Wed May 7 16:26:02 EDT
2008 x86_64 x86_64 x86_64 GNU/Linux