Macromedia Flashplayer

Thanos pampo at freemail.gr
Fri May 30 01:48:08 EEST 2008

On 2008-05-30 01:22, Dionisis wrote:
> Γεια είμαι και εγώ καινούργιος χρήστης του φεντορα και εγώ έψαξα να
> το κάνω άλλα δεν μπόρεσα ! ακλουθώ της οδηγίες σου και δεν μπορώ να
> καταλάβω
>
> ((((((Για την εγκατάσταση τώρα θα χρειαστείς δικαιώματα διαχειριστή
> (root/sudo) του συστήματος. Δίνεις:
>
> 	sudo ./flashplayer-installer
>
> ή γίνεσαι πρώτα root με 'su' Και μετά απλά:
>
> 	./flashplayer-installer)))))))
> Πώς να το κάνω
> Ευχαριστώ

Δεν γνωρίζω πως είναι ρυθμισμένο το Fedora όσο αφορά τα διαχειριστικά
δικαιώματα. Μπορώ να σε παραπέμψω σ' ένα άρθρο σχετικά με το root/sudo
αλλά αναφέρεται συγκεκριμένα στο Ubuntu.

https://help.ubuntu.com/community/RootSudo

Από το παραπάνω θα καταλάβεις τι είναι ο root και τι κάνει η 'sudo' αλλά
επαναλαμβάνω πως δεν γνωρίζω ποια είναι η κατάσταση στο Fedora. Θα
πρέπει να ψάξεις στο documentation της διανομής σου ή να δοκιμάσεις τα
παρακάτω και όποιο δουλέψει.

Αν λοιπόν ο χρήστης με τον οποίο κάνεις login έχει δικαιώματα sudo,
αρκεί να ανοίξεις ένα τερματικό και να δώσεις...

	sudo ./flashplayer-installer

...μέσα στον κατάλογο που αναφέρω στο προηγούμενο μήνυμα. Μετά από αυτό
θα σου ζητηθεί ο κωδικός *του χρήστη* με τον οποίο έκανες login.

Αν δεν έχει δικαιώματα sudo, τότε θα πρέπει πρώτα να γίνεις root. Δίνεις
δηλαδή...

	su

και θα σου ζητήσει τον κωδικό *του root* (υπερχρήστη). Στην συνέχεια
δίνεις...

	./flashplayer-installer

...μέσα στον κατάλογο που αναφέρω στο προηγούμενο μήνυμα.

Περισσότερες πληροφορίες για την 'su' και 'sudo' θα βρεις αν σ' ένα
τερματικό δώσεις

	man su
και
	man sudo

αντίστοιχα. Για να επιστρέψεις στο prompt του τερματικού όταν διαβάσεις
τι λέει πάτησε το πλήκτρο Q. Και φυσικά για το τι κάνει το man...

	man man

Υ.Γ.: Μην ξεχνάς να κοινοποιείς τα μηνύματά σου και στην λίστα. Ένα
"reply to all" συνήθως κάνει την δουλειά.