evolution yahoo email

John T. Margaritopoulos johnmargaritopoulos at gmail.com
Sun Feb 10 19:05:24 EET 2008

On Sun, 2008-02-10 at 17:50 +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> Αν στείλεις ένα email από gmail -> yahoo και περιμένεις να το πάρεις
> πάλι πίσω, μπορούμε να δούμε από τα `Received:' headers πόση ώρα έκανε
> να μετακινηθεί το email από κάθε `hop' στο επόμενο.
>
> Μπορείς να κάνεις μια τέτοια δοκιμή και να μας δείξεις τα ΠΛΗΡΗ headers
> του email αφού έρθει (μετά από την καθυστέρηση) στο INBOX σου;

Αγαπητέ Γιώργο,

Από gmail -> yahoo έκανε 2 λεπτά.

Εδώ και περισσότερο από μισή ώρα δεν έχουν έρθει τα:

yahoo -> gmail
gmail -> gmail
yahoo -> gmail

Αν έρθουν τελικά (έχω κάνει παρόμοιες δοκιμές και κάποια emails δεν
έχουν έρθει ακόμη) αυτό θα γίνει μετά από ώρες ή σε καμιά μέρα.

Nα προσθέσω ότι και με το Thunderbird το ίδιο συμβαίνει. Τα προβλήματα
παρουσιάζονται και στους δυο υπολογιστές που δουλεύω, desktop και laptop
και οι δυο με Fedora 8 και αυτό ξεκίνησε από την Παρασκευή, ~1-2 ημέρες
μετά που πρόσθεσα το λογαριασμό του gmail.

Επίσης, όταν γυρίζω το gmail σε imap, η ανταλλαγή των μηνυμάτων στους
δικούς μου λογαριασμούς είναι κανονική. Μήπως να πάω προς αυτή την
κατεύθυνση μέχρι να ξεκαθαρίσει η κατάσταση?

Γιάννης
--
Dr. John T. Margaritopoulos,FRES
Department of Biochemistry and Biotechnology,
email: johnmargaritopoulos at gmail.com
email: johnmargaritopoulos at yahoo.com