evolution yahoo email

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Feb 10 17:50:12 EET 2008

On 2008-02-10 15:02, "John T. Margaritopoulos" <johnmargaritopoulos at gmail.com> wrote:
> Καλησπέρα,
>
> Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με τα email. Συγκεκριμένα έχω ένα email στο
> yahoo και πρόσφατα πήρα ένα στο gmail.
>
> Ξαφνικά στο λογαριασμό yahoo παρουσιάζεται μεγάλη καθυστέρηση στην
> παραλαβή από το παραλήπτη ενός email όταν το στέλνω από το evolution
> (Fedora 8) καθώς και στη παραλαβή ενός εμαιλ από εμένα. Το πρόβλημα αυτό
> δεν παρουσιάζεται όταν χρησιμοποιώ το web mail του yahoo.

Αν στείλεις ένα email από gmail -> yahoo και περιμένεις να το πάρεις
πάλι πίσω, μπορούμε να δούμε από τα `Received:' headers πόση ώρα έκανε
να μετακινηθεί το email από κάθε `hop' στο επόμενο.

Μπορείς να κάνεις μια τέτοια δοκιμή και να μας δείξεις τα ΠΛΗΡΗ headers
του email αφού έρθει (μετά από την καθυστέρηση) στο INBOX σου;