filesystem and ubuntu7.10

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Thu Jan 24 13:00:52 EET 2008

Στις Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2008 17:21, ο/η Kontopoulos Andreas έγραψε:
> Θέλω να εγκαταστήσω σε εξωτερικό σκληρό δίσκο USB 80GB W.D. to Ubuntu 7.10
>
> (θα το τοποθετήσω αρχικά μέσα στο laptop για να κάνω την αρχική
> εγκατάσταση)
>
> Ο κύριος σκληρός δίσκος είναι 160GB σε fat32 διαμόρφωση με winxp-sp2.

Ρε παιδιά, μήπως ο φίλος μας απλώς έχει χαλασμένο το CD του laptop του και
ψάχνει απλώς τρόπο να κάνει κανονική εγκατάσταση του ubuntu αλλά με source
medium τον εξωτερικό σκληρό δίσκο?

Μήπως είναι αυτό, και του λέμε άσχετα πράγματα τόση ώρα?

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"