filesystem and ubuntu7.10

Vagelis D. vdiogos at yahoo.gr
Wed Jan 23 19:47:13 EET 2008

Όταν το ημερολόγιο έδειχνε 23/01/2008 05:21 μμ, ο/η Kontopoulos Andreas
έγραψε το παρακάτω μήνυμα:

http://www.fs-driver.org/

> Δεύτερον μπορεί να γίνει εγκατάσταση του ubuntu 710 σε fat32 ή ntfs
> partition με ποιο τρόπο και τη προβλήματα
>
> Δημιουργούνται από την επιλογή αυτή;

Απ' όσο ξέρω, δεν γίνεται, στο μεν fat γιατί δεν προβλέπει δικαιώματα
αρχείων, στο δε ntfs γιατί δεν υπάρχουν κατάλληλοι drivers (το τελευταίο
ίσως να έχει διορθωθεί). Πάντως, νομίζω, το θέμα είναι γιατί θα ήθελες
να κάνεις κάτι τέτοιο;

> Τρίτον αν κάνω την εγκατάσταση του ubuntu  κατευθείαν στο εξωτερικό
> δίσκο έχοντας τον κύριο δίσκο μέσα στο laptop
>
> Θα υπάρξει πρόβλημα με το κρυφό partition του δίσκου (winxp-sp2 +acer
> programs) ή όταν το laptop ξεκινάει χωρίς τον
>
> Εξωτερικό δίσκο usb συνδεδεμένο.

Νομίζω σχετικά πρόσφατα είχε γίνει μια παρόμοια συζήτηση εδώ ή στη
linux-greek-users. Το κυριότερο νομίζω είναι να προσέξεις σε ποιόν δίσκο
θα βάλεις τον boot manager (grub).