Μήνυμα Λάθους

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Jan 21 10:16:14 EET 2008

On 2008-01-21 02:09, xristos nikolareas wrote:

> E: Ο τύπος 'svn' στη γραμμή 33 στη λίστα πηγών /etc/apt/sources.list
> είναι άγνωστος E: Αδύνατη η ανάγνωση της λίστας πηγών.

Θα μπορούσες να βρεις περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την μορφή και
τον τρόπο επεξεργασίας του /etc/apt/sources.list στα παρακάτω:

https://help.ubuntu.com/6.06/ubuntu/desktopguide/C/extra-repositories.html
http://ubuntuguide.org/wiki/Ubuntu_dapper#Repositories

> 2)Ο Μοζίλα που έχει αυτή η διανομή είναι ο 1,5. μπορώ να τον
> αναβαθμίσω στον 2.0 και αν ναι πως γίνεται αυτό.

Διάβασε λίγο στο παρακάτω για να δεις τι είναι η LTS έκδοση που έχεις.

http://www.ubuntu.com/products/whatisubuntu

Ακόμα και στο dapper-backports δεν υπάρχει νεότερη έκδοση του Firefox.
Υπάρχουν λύσεις αλλά για πες μου, έχεις συνειδητά επιλέξει την LTS
έκδοση ή απλά την εγκατέστησες τότε και έμεινες με αυτήν;