Μήνυμα Λάθους

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Jan 21 05:50:32 EET 2008

On 2008-01-20 16:09, xristos nikolareas <nikolareas at yahoo.com> wrote:
> 1)Προσέθεσα κάτι στα repository και μου βγάζει αυτό το μήνυμα και δεν
> ξέρω πως να το διορθώσω. Στο μεταξύ έχω αποεπιλλέξει αυτό που πρόσθεσα
> αλλά πάλι μου το βγάζει. Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση Ξανά format?

Οχι φυσικά!

Σχεδόν ποτέ δε χρειάζεται «format» το Linux (εκτός κι αν έχεις κάνει
κάτι ΠΟΛΥ σοβαρότερο από αυτό).

> πως μπορώ να διορθώνω τα λάθη που κάνω κατά καιρους?  έχω την έκδοση
> 6.06 LTS και πήγα να προσθέσω το cinelerra. Πως μπορώ να επαναφέρω το
> σύστημα στην προηγούμενη κατάσταση?

Αφαιρώντας τις λάθος γραμμές που έβαλες στο `/etc/apt/sources.list'.

> E: Ο τύπος 'svn' στη γραμμή 33 στη λίστα πηγών /etc/apt/sources.list είναι άγνωστος
> E: Αδύνατη η ανάγνωση της λίστας πηγών.

Ξεκίνα βάζοντας σε σχόλιο τη γραμμή 33.  Για να τη βάλεις σε σχόλιο,
αρκεί ο πρώτος μη κενός χαρακτήρας να είναι το '#', κάπως έτσι:

	# svn://blah/foo/cinelerra

> 2)Ο Μοζίλα που έχει αυτή η διανομή είναι ο 1,5. μπορώ να τον
> αναβαθμίσω στον 2.0 και αν ναι πως γίνεται αυτό.

Αν υπάρχει διαθέσιμο πακέτο, ναι.  Αν όχι, μάλλον θα δυσκολευτείς λίγο.

> 3) Έχω ένα laptop HP και σε pcmcia έχω ένα wireless lan adapter το
> AirLive WL-8000PCM. Πως θα εγκαταστήσω την κάρτα αυτή για να δουλέψει
> το ασύρματο δίκτυο?
>
> Σε όποιον έχει την καλοσύνη να μου απαντήσει ας μου τα γράψει
> αναλυτικά τον παρακαλώ γιατί είμαι πολύ νέος ακόμη στα Linux.

Για τη wireless κάρτα θα πρέπει να σου απαντήσει κάποιος άλλος.  Εγώ
ούτε Linux έχω, ούτε αυτή την κάρτα :/