Permissions και Ubuntu <SOLVED>

Theodore J. Soldatos bafh at hellug.gr
Sat Dec 29 14:21:41 EET 2007

Stathis wrote:
> Νομίζω ότι βρήκα την λύση..
> Ο δίσκος είναι LACIE 300GB. Σεν έχει κανένα κουμπί. Δούλευε ΟΚ από την
> εγκατάσταση του λειτουργικού.
> Αν και νέος στο λειτουργικό, έψαξα αρκετά.
> Βρήκα σε ένα forum μια παρόμοια περίπτωση. Αυτό είχε πρόβλημα με ένα
> αρχείο προφιλ του Firefox που "κλείδωσε" τον δίσκο του σε read only
> (κουφό ακούγεται).
>
> Σε Terminal έγραψα την εντολή:
>
> fsck.vfat -a /dev/sdb1

Χωρίς να είμαι 100% βέβαιος, νομίζω ότι αυτό ήταν η λύση και όχι τα αρχεία που
έσβησες. Το vfat filesystem είχε errors και ο kernel το γύρναγε αυτόματα σε read
only για να προστατέψει τα δεδομένα, γράφοντας μόνο ένα μήνυμα στα logs. Το έχω
δει να συμβαίνει σε usb stick με fat που είχε hardware πρόβλημα (I/O errors).
Μπορείς να το επιβεβαιώσεις αν ψάξεις τα logs. Καλό θα ήταν να κάνεις και έναν
έλεγχο στον δίσκο μήπως έχει αρχίσει να πετάει bad blocks.

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========