Permissions και Ubuntu <SOLVED>

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Dec 29 13:04:19 EET 2007

On 2007-12-29 09:40, Stathis <diamond_gr at freemail.gr> wrote:

> Στην διεύθυνση αυτή βρήκα την αρχή
> http://ubuntuforums.org/archive/index.php/t-553864.html

Thanks.  Νομίζω πως το `fsck -a' αρκεί γενικά, αλλά μάλλον χρειάζεται
αποσύνδεση και επανασύνδεση του δίσκου μετά το fsck (για να γίνει ξανά
`mount' από την αρχή).

Δεν λέει κάτι για τα *.rec files το forum, αλλά εντάξει, δε χάθηκε κι ο
κόσμος.

> Ένας φίλος λέει να το κάνω σε ext3 ή NTFS. Μπορώ να το κάνω τώρα χωρίς
> να χαθούν αρχεία; Πώς μπορεί να γίνει;

Ναι, αρκεί να έχεις σε κάποιο *άλλο* δίσκο αρκετό χώρο για backup.