TV

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Dec 18 13:58:12 EET 2007

On 2007-12-17 20:09, staf <stafpapa at gmail.com> wrote:
> Καλησπέρα,
> Σε ευχαριστώ πολύ. Αλλά δεν θα τα παρατήσω. Θα ήθελα να δοκιμάσω αν
> πιάνει και την 'λύση' του sox και αν είναι εύκολο θα μπορούσες -
> ξέρεις να μου πεις(πείτε) πως μπορώ να κάνω αυτά τα dsp με το MAKEDEV
> utility

Η σύντομη απάντηση είναι: δε μπορείς.

Μια πιο εκτενής απάντηση, αν θες να μάθεις λίγο περισσότερα, είναι:

Το `MAKEDEV' utility ήταν παλιότερα ένα shell script, που καλούσε την
εντολή `mknod' για να δημιουργήσει device nodes[1] με τα σωστά `μαγικά'
attributes ανάλογα με το όνομα του device.  Στην πραγματικότητα, όλο το
`MAKEDEV' ήταν ένα τεράστιο lookup table που έκανε την αντιστοιχία από
το human readable namespace των device names στο kernel namespace των
major & minor device numbers[1].

Στους καινούριους πυρήνες, δεν υπάρχει ανάγκη πλέον για το `MAKEDEV'.
Με συστήματα όπως το devfs[2] και το udev[3], ο πυρήνας ανακαλύπτει
δυναμικά τις συσκευές του συστήματος και δημιουργεί στο /dev filesystem
τα κατάλληλα device nodes.

Γενικά, αν σε πρόσφατο πυρήνα πιστεύεις ότι χρειάζεσαι το `MAKEDEV'
συμβαίνει ένα από δύο πράγματα:

	* Οι οδηγίες που διαβάζεις είναι λάθος, ή

	* Κάτι δεν πάει καλά με τις ρυθμίσεις του devfs ή udev σου

Για περισσότερες πληροφορίες για το `MAKEDEV' και τα devfs, udev και
τον τρόπο με τον οποίο χειρίζονται τα devices οι μοντέρνες εκδόσεις του
πυρήνα του Linux, δες και τα παρακάτω URL:

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Device_node

[2] http://en.wikipedia.org/wiki/Devfs

[3] http://en.wikipedia.org/wiki/Udev