TV

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Mon Dec 17 21:26:06 EET 2007

staf wrote:
> Καλησπέρα,
>
> Σε ευχαριστώ πολύ. Αλλά δεν θα τα παρατήσω. Θα ήθελα να δοκιμάσω αν
> πιάνει και την 'λύση' του sox και αν είναι εύκολο θα μπορούσες - ξέρεις
> να μου πεις(πείτε) πως μπορώ να κάνω αυτά τα dsp με το MAKEDEV utility
>

> Φιλικά

Καλησπέρα,

Κανονικά δεν χρειάζεται πια να φτιάξεις εσύ τα /dev/dsp devices με το MAKEDEV.
Δημιουργούνται μόνα τους από το σύστημα.
Τα /dev/dsp και /dev/sound/* είναι πράγματα που έχουν ξεμείνει από τον παλιό τρόπο
που δούλευε ο ήχος στο Linux, το λεγόμενο OSS υποσύστημα. Τώρα πια έχει
αντικατασταθεί από το ALSA υποσύστημα. Το πλέον πιθανό είναι πως χρειάζεται να
κάνεις load στον πυρήνα τα

snd-mixer-oss
snd-pcm-oss
snd-seq-oss

αυτά γίνονται με την εντολή
modprobe από την command line. Αφού βεβαιωθείς πως όντως δουλεύει και
δημιουργήθηκαν τα αρχεία θα πρέπει να τα προσθέσεις στο /etc/modules ώστε να
γίνονται αυτόματα on boot loaded.

Παρόλα αυτά όλα τα παραπάνω είναι πράγματα που εάν το sox υποστηρίζει
ALSA(φαντάζομαι θα πρέπει αλλά δεν έχω ιδέα, σε αφήνω να το ψάξεις) δεν χρειάζεται
να τα κάνεις.

--
Alexandros Kosiaris     Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074