Re: Κολλάει ο Firefox

Giorgos Michalogiorgakis giorgis.m at gmail.com
Thu Dec 13 21:41:39 EET 2007

On Dec 13, 2007 12:44 AM, Stathis <diamond_gr at freemail.gr> wrote:
> Γειά σας,

Γεια σου,

> Πρόσφατα έβαλα το ubuntu 7.10 (από το kubuntu 7.10 που είχα παλιότερα).
> Δεν ξέρω τι πληροφορίες να σας στείλω. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω
> είναι ότι ο Firefox κολλάει τον υπολογιστή όταν το χρησιμοποιώ περίπου
> 5-10 λεπτά. Κουνιέται μόνο το mouse (1-2 φορές σταμάτησε και αυτό). Μόνο
> με reset μπορεσα να το ξεκολήσω. Βλέπω ότι το modem δουλευε.

Δεν έχω ubuntu αλλά μπορείς να ρωτήσεις στην λίστα του ubuntu.

για το αν είναι κάποιο πρόβλημα που σχετίζεται με την διανομή σου,
όπως και για το άλλο πρόβλημα που αντιμετωπίζεις με το δίκτυο.
Υποψιάζομαι όμως ότι έχεις λίγη μνήμη.  Με την εντολή

$free

μπορείς να δεις πόση ελεύθερη μνήμη έχεις.  Με την

$top

$htop

μπορείς να δείς πόση μνήμη σου καταναλώνει ο firefox.

> Ευχαριστώ,
> Στάθης

--Γιώργος