Κολλάει ο Firefox

Thanos pampo at freemail.gr
Thu Dec 13 14:44:45 EET 2007

Stathis wrote:
> Γειά σας,
>
> Πρόσφατα έβαλα το ubuntu 7.10 (από το kubuntu 7.10 που είχα παλιότερα).
> Δεν ξέρω τι πληροφορίες να σας στείλω. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω
> είναι ότι ο Firefox κολλάει τον υπολογιστή όταν το χρησιμοποιώ περίπου
> 5-10 λεπτά.

Δοκίμασε να τρέξεις τον Firefox σε safe mode (firefox -safe-mode). Αν
διορθωθεί η κατάσταση άρχισε να απενεργοποιείς τα addons ένα-ένα μέχρι
να βρεις το προβληματικό. Αν δεν αλλάξει τίποτα δημιούργησε ένα
καινούργιο profile.

> Κουνιέται μόνο το mouse (1-2 φορές σταμάτησε και αυτό). Μόνο με reset
> μπορεσα να το ξεκολήσω. Βλέπω ότι το modem δουλευε.

Σου κολλάει το σύστημα γενικώς δηλαδή, και όχι μόνο ο Firefox; Δοκίμασε
την επόμενη φορά να πατήσεις Ctrl+Alt+Backspace. Με αυτό τον τρόπο θα
επανεκκινήσουν μόνο τα X μειώνοντας έτσι την πιθανότητα να χάσεις δεδομένα.